سید جلیل بامشکی در گفت و گو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: یکی از چالشهایی که در دوره های پیک حضور زائر در مشهد با آن روبرو بودیم بحث اطلاع رسانی محیطی مراکز اسکان و سایر مراکز و امکان مورد نیاز زائرین بود که گاها باعث شده بود برخی از ظرفیتهای ایجاد شده برای خدمت به زائرین مانند برخی مراکز اسکان اضطراری به صورت کامل مورد بهره برداری قرار نگیرد.
وی افزود: در این دوره با منظور ارائه خدمات مطلوب و تسهیل زیات زائران تمام تلاش خود را به کار گرفتهایم و در همین راستا تا نوروز سال جاری ۱۰۰ تابلوی راهنمای زائر برای اطلاعرسانی به زائران و راهنمایی آنان در سطح شهر نصب میشود.
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: تا کنون ۱۵۰۰ بنر اطلاع رسانی تلفن ۳۰۷۰۴۵ که مربوط به قرارگاه خدمات سفر مشهد و تحت نظر فرمانداریست نصب شده است. ضمن اینکه برای راهنمایی زائر و معرفی جاذبههای زیارتی و گردشگری نیز ۱۲ تابلوی نقشه راهنمای زائر در مکانهای پر تردد و میادین اصلی شهر نصب گردیده است.
وی درخصوص استفاده زائران از سایت میزبان تصریح کرد: زائران میتوانند نیازمندیهای خود در خصوص اطلاعات شهر را از طریق فضای اینترنتی و در "سایت میزبان" به آدرس https://mizban.mashhad.ir/ احصا کنند.